Marketing Week - H Visa και η Crowdpolicy ανακοινώνουν το Visa Innovation Program

Δευτέρα, 20 Μαΐου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Για την ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων ψηφιακών πληρωμών στην Ελλάδα

H Visa και η Crowdpolicy ανακοινώνουν το Visa Innovation Program

15 Μαρτίου 2019 | 16:04 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Finance,New Business

Η Visa και η CrowdPolicy ξεκινούν το Visa Innovation Program, μία συνεργασία που στοχεύει στην προώθηση νέων τρόπων πληρωμών ενώ παράλληλα εμπλουτίζει την εμπειρία του ψηφιακού εμπορίου για τους έλληνες καταναλωτές και εμπόρους.

Το Visa Innovation Program θα λειτουργήσει ως μία συνεργατική πλατφόρμα όπου τα fintechs και οι συνεργάτες της Visa θα δουλέψουν μαζί για την αντιμετώπιση των προκλήσεων της αγοράς μέσω συγκεκριμένων προτάσεων. Το πρόγραμμα θα επικεντρωθεί στην αλλαγή της συμπεριφοράς στις πληρωμές από μετρητά σε χρήση καρτών σε τέσσερις βασικούς πυλώνες: τις ημερήσιες δαπάνες των ελλήνων καταναλωτών, τα έσοδα από τον τουρισμό, τις μετακινήσεις καθώς και συναλλαγές προς καταναλωτή (G2C), καταναλωτή προς δημόσιο (C2G), επιχείρηση προς επιχείρηση (B2B) και Peer to Peer (P2P).

«Το Visa Innovation Program στην Ελλάδα φέρνει την παγκόσμια εμπειρία της Visa σε συνεργασίες με fintech σε τοπικό επίπεδο προκειμένου να προσφέρει λύσεις στις προκλήσεις της αγοράς, αναπτύσσοντας νέες και καινοτόμες εμπειρίες πληρωμών. Με αυτό το πρόγραμμα, θα μπορέσουμε να συνεχίσουμε να βοηθάμε στη διαμόρφωση του μέλλοντος των πληρωμών και του εμπορίου στην Ελλάδα» δήλωσε η Ανδριάνα Παππά, Acting Visa General Manager Ελλάδας, Κύπρου και Βουλγαρίας. Οι αιτήσεις για το πρόγραμμα θα ξεκινήσουν το επόμενο διάστημα μέσω των διαδικτυακών καναλιών.

Marketing Week Online( 15 Μαρτίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Ανοιξιάτικη ανανέωση σπιτιού: Καινοτομία, λειτουργικότητα και εμπιστοσύνη «ανανεώνουν» την κατηγορία σπιτιού

Σε ποιοτικές επιλογές με έμφαση στην ασφάλεια προχωρούν οι καταναλωτές για την ανοιξιάτικη ανανέωση του σπιτιού τους, με την τάση του DIY να αναπτύσσεται σταθερά και τις νέες ψηφιακές εφαρμογές από χρωματοβιομηχανίες και retailers ειδών σπιτιού να αναβαθμίζουν την εμπειρία πελάτη.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778