Marketing Week - Νέα έρευνα – βαρόμετρο για την εικόνα της Ελλάδας ως επενδυτικού προορισμού

Σάββατο, 24 Αυγούστου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Από το 2nd InvestGR Forum 2019 και τη Metron Analysis

Νέα έρευνα – βαρόμετρο για την εικόνα της Ελλάδας ως επενδυτικού προορισμού

8 Ιανουαρίου 2019 | 16:23 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Finance,Έρευνες

Το 2nd InvestGR Forum 2019: Foreign Investments in Greece ανέθεσε και φέτος στη Metron Analysis την πραγματοποίηση έρευνας με θέμα «Η ελκυστικότητα της Ελλάδας ως επενδυτικού προορισμού».

Η έρευνα θα πραγματοποιηθεί για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, μιας και τα ευρήματά της παρουσιάστηκαν, για πρώτη φορά, στο 1st InvestGR Forum 2018, τον περασμένο Ιούλιο. Η έρευνα βασίζεται σε προσωπικές συνεντεύξεις με δεκάδες επικεφαλής ξένων εταιρειών στην Ελλάδα, οι οποίοι αξιολογούν το σημερινό πλαίσιο και, κυρίως, καταθέτουν τις προτάσεις τους για τη βελτίωσή του.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Metron Analysis, Στράτος Φαναράς, σχολίασε: «Η φετινή έρευνα θα έχει αυξημένο ενδιαφέρον. Πρώτον, γιατί θα έχει στοιχεία βαρομέτρου, άρα θα είναι δυνατές οι συγκρίσεις με τα ευρήματα της περσινής έρευνας. Δεύτερον, λόγω της πολιτικής συγκυρίας, μιας και το 2019 είναι εκλογική χρονιά, κάτι που αναμένεται να επηρεάσει τις αξιολογήσεις και τις στάσεις των ερωτωμένων ως προς την προοπτική των άμεσων ξένων επενδύσεων στη χώρα μας». Το 2nd InvestGR Forum 2019 θα πραγματοποιηθεί στις 11 Ιουνίου.

Marketing Week Online( 8 Ιανουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Προσωπική περιποίηση: «Πράσινες ετικέτες» και διαδραστική επικοινωνία οδηγούν την ανάκαμψη

Τον λόγο στα εργαστήρια R&D δίνουν τα brands προσωπικής περιποίησης, ακολουθώντας την τάση της φυσικότητας με «free from» συνθέσεις, ενώ αναβαθμίζουν την επικοινωνία τους με διαδραστικές ενέργειες, σε συνεργασία με δημοφιλή ονόματα.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778