Marketing Week

Σάββατο, 16 Νοεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* ’νδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε Σήμερα

Spec 218.000 από το Επιμελητήριο Γρεβενών Marketing | 15 Νοεμβρίου 2019 | 14:30 Το Επιμελητήριο Γρεβενών προκηρύσσει διαγωνισμό για την παροχή υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης για την υλοποίηση δράσεων του έργου «Traditional Breakfast of the C/B area: Branding Scheme and Mobile Application for the preservation and promotion of common traditional gastronomy» με ακρωνύμιο CBTB που έχει ενταχθεί στο Πρόγραμμα Ευρωπαϊκής Εδαφικής Συνεργασίας Interreg IPA CBC Ελλάδα-Αλβανία 2014-2020.
Διαβάστε το άρθρο

Marketing

15/11, 14:32
H Unilever φέρνει στην Ελλάδα το brand Pukka
H Unilever φέρνει στην Ελλάδα τη νέα σειρά αφεψημάτων Pukka με 100% βιολογικά βότανα, την οποία παρουσίασε σε ειδικό launch event εχθές το απόγευμα στο Gardenista. Pukka στα Hindi -την επίσημη γλώσσα ...

Advertising

15/11, 14:30
Στην Frank & Fame η επικοινωνία της nrg
Στην Frank & Fame ανέθεσε η nrg τον διαφημιστικό της λογαριασμό, κατόπιν spec.

Media

15/11, 14:35
Ο Alpha προσθέτει επιλογή για ελληνικούς υπότιτλους
Μια νέα υπηρεσία εγκαινιάζει ο Alpha, με στόχο την απρόσκοπτη πρόσβαση στο περιεχόμενό του. Ξεκινώντας από τη μυθοπλασία, προχωρά στη διάθεση επιλέξιμων ελληνικών υποτίτλων σε συγκεκριμένα τηλεοπτικά ...

Creativity

13/11, 10:05
Ogilvy | Μπάρμπα Στάθης | Καμπάνια
Ο Μπάρμπα Στάθης παρουσιάζει τη νέα σειρά «Ζυμαρικά με λαχανικά», μια νέα πρόταση με υψηλή διατροφική αξία, φτιαγμένη για να ταιριάζει τόσο σε αυτούς που αγαπούν τα λαχανικά όσο και τα ζυμαρικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Digital / New Media

15/11, 14:34
Από τη Generation Y το νέο site της Nefer
H Generation Y προέβη στον σχεδιασμό της νέας πλήρως ανανεωμένης ιστοσελίδας της Nefer, www.nefer.gr.

Public Relations

14/11, 17:09
Την Do It For Fun PR επέλεξε η Delux Hellas
Σε αποκλειστική συνεργασία με το γραφείο επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων Do It For Fun PR προχώρησε η εταιρεία οπτικών ειδών Delux Hellas.

Market Research

15/11, 14:33
Deloitte: O άνθρωπος στο επίκεντρο του Marketing το 2020
Πραγματοποιώντας συνεντεύξεις με περισσότερους από 80 εμπειρογνώμονες από όλο τον κόσμο, η Deloitte εντόπισε επτά βασικές τάσεις, τις οποίες καλούνται να εφαρμόσουν οι επιχειρήσεις στο προσεχές διάστη...

Μόνιμες Στήλες

15/11, 09:15
Δεν νοείται Nation Rebranding
Το γεγονός ότι κάποιος με το βιογραφικό του Στηβ Βρανάκη, εγκαταλείπει τη θέση του στη Google προκειμένου να προσφέρει τις υπηρεσίες του στη χώρα, δεν μπορεί παρά να αντιμετωπιστεί με ενθουσιασμό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε τις πιο πρόσφατες ανακοινώσεις για θέσεις εργασίας στο χώρο της Διαφήμισης...
Δείτε όλες τις θέσεις εργασίας


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «’ριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778