Marketing Week

Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε Σήμερα

Στη PHOCUS η Bristol-Myers Squibb Public Relations | 14 Νοεμβρίου 2019 | 17:03 Στη PHOCUS ανάθεσε η βιοφαρμακευτική εταιρεία Bristol-Myers Squibb το σύνολο της εταιρικής επικοινωνίας της.
Διαβάστε το άρθρο

Marketing

14/11, 17:10
Spec για τη δημιουργία b2b δικτύου στον τουρισμό
Σε διακήρυξη ανοιχτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού για τη δημιουργία δικτύου b2b στον τουρισμό, έχει προχωρήσει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.

Advertising

14/11, 17:04
Σε διαβούλευση μεγάλο έργο επικοινωνίας του Υπουργείου Περιβάλλοντος
Το Υπουργείο Περιβάλλοντος έχει θέσει σε δημόσια διαβούλευση από 21/10 την προκήρυξη του έργου «Σχέδιο δράσεων επικοινωνίας Υ.Π.ΕΝ.».

Media

13/11, 16:34
Προτεραιότητα στις περιφερειακές άδειες δίνει τελικά το ΕΣΡ
Προτεραιότητα στη χορήγηση περιφερειακών αδειών έναντι των θεματικών πανελλαδικών, αποφάσισε να δώσει τελικά το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης, το αμέσως επόμενο διάστημα.

Creativity

13/11, 10:05
Ogilvy | Μπάρμπα Στάθης | Καμπάνια
Ο Μπάρμπα Στάθης παρουσιάζει τη νέα σειρά «Ζυμαρικά με λαχανικά», μια νέα πρόταση με υψηλή διατροφική αξία, φτιαγμένη για να ταιριάζει τόσο σε αυτούς που αγαπούν τα λαχανικά όσο και τα ζυμαρικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Digital / New Media

14/11, 17:06
Γιώτης και Tempo OMD λανσάρουν mobile tool της Engage Ya
To νέο εργαλείο της EngageYa «Kids on the Move» αξιοποίησαν πρώτοι οι Γιώτης και Tempo OMD, δίνοντας τη δυνατότητα στο brand Caotonic να προσεγγίσει το παιδικό/νεανικό κοινό στο mobile οικοσύστημα.

Public Relations

14/11, 17:09
Την Do It For Fun PR επέλεξε η Delux Hellas
Σε αποκλειστική συνεργασία με το γραφείο επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων Do It For Fun PR προχώρησε η εταιρεία οπτικών ειδών Delux Hellas.

Market Research

13/11, 16:48
Αυξάνεται η διείσδυση των γυναικών στις ανώτερες διοικητικές βαθμίδες
Με αφορμή την έκδοση της Icap «Leading Women in Business», που έχει ως αντικείμενο τη Γυναικεία Επιχειρηματικότητα και Ηγεσία, η Διεύθυνση Οικονομικών Ερευνών και Κλαδικών Μελετών του ομίλου πραγματοπ...

Μόνιμες Στήλες

12/11, 09:14
Σχετικότητα και αλλαγή
Η μεγαλύτερη πρόκληση του marketing σήμερα είναι… το relevance (συνάφεια). Με άλλα λόγια, το στοίχημα της μάρκας να είναι συνεχώς «σχετική» με τη ζωή του καταναλωτή, ενώ η ζωή του συνεχώς αλλάζει και ...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε τις πιο πρόσφατες ανακοινώσεις για θέσεις εργασίας στο χώρο της Διαφήμισης...
Δείτε όλες τις θέσεις εργασίας


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778