Η Lidl Ελλάς διακρίθηκε στα Supermarket Awards 2019 στις κατηγορίες Μάρκετινγκ & Επικοινωνία και Ψηφιακές Εφαρμογές & Κοινωνικά Δίκτυα, λαμβάνοντας 2 Χρυσά και 1 Αργυρό βραβείο.

Συγκεκριμένα, τα Supermarket Awards επιβράβευσαν τις άριστες πρακτικές των επιχειρήσεων supermarket και προμηθευτών προϊόντων και υπηρεσιών, αποδίδοντας στη Lidl Ελλάς Χρυσό βραβείο για τις αποτελεσματικές προωθητικές ενέργειες για τα νηστίσιμα προϊόντα της Σαρακοστής, Χρυσό βραβείο για τη στρατηγική social media με την καμπάνια διαχείρισης εταιρικής φήμης #apotalidl με θετικό και κοινωνικό πρόσημο και Αργυρό βραβείο για την αξιοποίηση του mobile app με στόχο την ενίσχυση της εμπειρίας και πιστότητας των χρηστών.

Ο θεσμός ανέδειξε για 8η χρονιά τις πιο ουσιαστικές πρωτοβουλίες, μέσω των οποίων κορυφαίες επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου και προμηθευτές FMCG και υπηρεσιών, κατάφεραν να επιτύχουν σημαντικούς στόχους σε οικονομικό και κοινωνικό πεδίο, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική του κλάδου.