Marketing Week

Τρίτη, 19 Φεβρουαρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε Σήμερα

Η ΑΒ Βασιλόπουλος ξεκινά συνεργασία με τη Nielsen Marketing | 19 Φεβρουαρίου 2019 | 16:22 Η Nielsen παρουσίασε στην ΑΒ Βασιλόπουλος το νέο διαδραστικό διήμερο workshop «Shopper Centric Category Management», το οποίο ενσωματώνει στο ήδη υπάρχον μοντέλο μια πιο πελατοκεντρική προσέγγιση, καθώς και την πολύτιμη γνώση που παρέχει η μελέτη της αγοραστικής συμπεριφοράς του καταναλωτή.
Διαβάστε το άρθρο

Marketing

19/2, 16:24
Αγορά καφέ: Μαρινόπουλος και promotions «έσωσαν» την πίτα της κατανάλωσης
Την πίτα του καφέ στην Ελλάδα φαίνεται ότι «έσωσαν» Μαρινόπουλος και προωθητικές ενέργειες, σύμφωνα με στοιχεία της Ελληνικής Ένωσης Καφέ, όπως αυτά παρουσιάστηκαν σε εκδήλωση νωρίτερα σήμερα.

Advertising

19/2, 16:25
Από την Publicis οι δύο νέες καμπάνιες Garnier
Η Garnier λάνσαρε πρόσφατα δύο νέες local καμπάνιες για τα brands ΒΒ Cream και Olia, με την υπογραφή της Publicis και με πρωταγωνίστριες καθημερινές γυναίκες.

Media

19/2, 16:26
«Σύγχρονοι Ηγέτες» από το Έθνος της Κυριακής
Το Έθνος της Κυριακής λανσάρει τη σειρά «Σύγχρονοι Ηγέτες», με πέντε βιβλία που παρουσιάζουν τις πιο συζητημένες, σύγχρονες ηγετικές φυσιογνωμίες του κόσμου, από την Κυριακή 24 Φεβρουαρίου και μέχρι τ...

Creativity

14/2, 12:53
Isobar | Λουμίδης Παπαγάλος | Καμπάνια
Ο Κωνσταντίνος Πιλάβιος σκηνοθετεί τη νέα ταινία μικρού μήκους του ελληνικού καφέ Λουμίδης Παπαγάλος, η οποία εξυμνεί τη σχέση πατέρα-κόρης που χτίστηκε σταδιακά και ουσιαστικά στον χρόνο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Digital / New Media

19/2, 16:26
Ikea και ClientIQ επεκτείνουν την συνεργασία τους
Σε διεύρυνση της συνεργασίας τους για υπηρεσίες customer analytics για τις αγορές της Κύπρου και της Βουλγαρίας προχωρούν η Ikea (House Market) και η ClientIQ.

Public Relations

19/2, 16:27
New business για την Concept Communications
Η Concept Communication Strategies ανέλαβε Σύμβουλος Επικοινωνίας (media relations, press office, event management) σε B2B και B2C ενέργειες της πλατφόρμας www.Glami.gr, η οποία συστήνεται πλέον και σ...

Market Research

15/2, 15:53
Deloitte: Αύξηση εσόδων για τη λιανική παγκοσμίως
Το συνολικό ποσό των 4,53 τρισ. δολαρίων άγγιξαν οι πωλήσεις του top 250 των εκπροσώπων του κλάδου της λιανικής παγκοσμίως, για το οικονομικό έτος 2017.

Μόνιμες Στήλες

18/2, 10:02
Αναπτυξιακή προοπτική, όχι επιδοτήσεις…
Εάν σας έλεγαν ότι υπάρχει χώρα η οποία διαθέτει 120 και πλέον ημερήσιες περιφερειακές εφημερίδες, περισσότερες από 100 εβδομαδιαίες, περίπου 100 τηλεοπτικούς και 900 ραδιοφωνικούς σταθμούς, σίγουρα δ...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε τις πιο πρόσφατες ανακοινώσεις για θέσεις εργασίας στο χώρο της Διαφήμισης...
Δείτε όλες τις θέσεις εργασίας


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Cereal brands: Δραστήρια lifestyles και υγιεινό snacking τα «ενεργειακά boosts» της κατηγορίας

Προσφέροντας ενέργεια στον διαρκώς αυξανόμενο αριθμό καταναλωτών που επιλέγει active lifestyles, τα brands δημητριακών «τροφοδοτούνται» και τα ίδια από την υιοθέτηση ενός πιο δραστήριου και υγιεινού τρόπου ζωής, «συναντώντας» το κοινό τους στα «tracks» των digital media.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778