Marketing Week

Τρίτη, 17 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε Σήμερα

Στη NetSteps ανέθεσε η Funky Buddha Digital / New Media | 16 Σεπτεμβρίου 2019 | 16:16 Η NetSteps υπογράφει το νέο e-shop του fashion brand Funky Buddha, το οποίο επέλεξε την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Magento για να αναβαθμίσει την εμπειρία των χρηστών του.
Διαβάστε το άρθρο

Marketing

16/9, 16:27
Η Wind λανσάρει το πρόγραμμα ευWind Youth Excellence
Έχοντας ως πυρήνα της εταιρικής κουλτούρας και της επιχειρηματικής στρατηγικής της, τη συνεχή εξέλιξη και ανάπτυξη των ανθρώπων της, η Wind αναγνωρίζει τα επιτεύγματα των παιδιών των εργαζομένων της κ...

Advertising

16/9, 16:18
Νέα καμπάνια για το Rexona από την Isobar
Κάθε φορά που κινείσαι, ζεις περισσότερα. Και για να ζεις όλα όσα θέλεις, το Rexona είναι εκεί και σε προστατεύει με νέο δυνατό challenge «Κάνε το πρώτο βήμα! Κάνε τώρα 5.000 βήματα κάθε μέρα!».

Media

16/9, 16:24
Ο Σκάι 100.3 στην κορυφή της ακροαματικότητας
Ολοκληρώθηκε η επεξεργασία των ευρημάτων της έρευνας ακροαματικότητας της ΑΕΜΑΡ κατά το 3ο δίμηνο διεξαγωγής της.

Creativity

12/9, 11:22
Cream | Εθνική Τράπεζα | Καμπάνια
Η Cream δημιούργησε για την Εθνική Τράπεζα μια ευρηματική καμπάνια γεμάτη συναίσθημα και αλήθειες, που αποτυπώνει την καινούργια μέρα για το τραπεζικό περιβάλλον και περιγράφει τον ηγετικό ρόλο της Εθ...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Digital / New Media

16/9, 16:17
Ο Μάκης Θέμελης Head of e-Commerce στα Public
Συνεργασία με την Retail World ξεκίνησε ο Μάκης Θέμελης, αναλαμβάνοντας Head of e-Commerce της αλυσίδας Public.

Public Relations

6/9, 16:52
Στην Concept η επικοινωνία του Θεόνη
Η Concept Communication Strategies συνεχίζει τη συνεργασία της με την εταιρεία ΑΗΒ Γκρουπ ΑΕ, αναλαμβάνοντας πλέον το συνολικό πλάνο διαχείρισης της Στρατηγικής Επικοινωνίας για το Θεόνη Φυσικό Μεταλλ...

Market Research

13/9, 15:37
H Global Link στο ESOMAR Congress
Το «παρών» στο ετήσιο ESOMAR Congress έδωσε η Global Link, με την παρουσίαση διεθνούς έρευνάς της.

Μόνιμες Στήλες

13/9, 09:34
Simplicity on Thinking
Οι μεγαλύτερες προκλήσεις του marketing σήμερα είναι… να καταφέρουν οι μάρκες να τραβήξουν την προσοχή των καταναλωτών, για παραπάνω από 3’’. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο με ένα τρόπο, προσφέροντας τους ...

Κυκλοφορεί το τεύχος 1571

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε τις πιο πρόσφατες ανακοινώσεις για θέσεις εργασίας στο χώρο της Διαφήμισης...
Δείτε όλες τις θέσεις εργασίας


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778