Marketing Week

Τετάρτη, 28 Ιουνίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε Σήμερα

Spec 326.000 ευρώ από τη Γ.Γ. Ισότητας Advertising | 28 Ιουνίου 2017 | 16:27 Η Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων (Υπουργείο Εσωτερικών-Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ) έχει προκηρύξει διαγωνισμό με αντικείμενο την ανάθεση του σχεδιασμού και της ανάπτυξης δράσεων δημοσιότητας (ενημέρωση-ευαισθητοποίηση) σε κεντρικό και περιφερειακό επίπεδο, της Πράξης «Οριζόντιες Παρεμβάσεις Εθνικής Εμβέλειας για την καταπολέμηση της βίας κατά των γυναικών».
Διαβάστε το άρθρο

Marketing

28/6, 16:28
Η γαλλική εταιρεία Wiko αποκαλύπτει τα σχέδιά της για την ελληνική αγορά
Η γαλλική εταιρεία smartphones Wiko εγκαινίασε την παρουσία της στην Ελλάδα με ένα χαρτοφυλάκιο 7 smartphones και πρόσφατα πραγματοποίησε Συνέντευξη Τύπου ξεδιπλώνοντας τα σχέδιά της για την ελληνική ...

Advertising

28/6, 16:33
Από την mscomm η νέα καμπάνια της ΕΚΟ
H mscomm σχεδίασε για το Diesel Avio Double Filtered της ΕΚΟ μια νέα καμπάνια με τίτλο «Τhe Pilot».

Media

28/6, 16:39
Το μπουκέτο της «Cyta Τηλεόραση» ανανεώνεται
Η Cyta ανανεώνει το μπουκέτο της «Cyta Τηλεόραση» και διαμορφώνει το πάγιο στα 4,90 ευρώ/μήνα για όλους.

Creativity

26/6, 09:11
Another Circus | Leroy Merlin | Καμπάνια
Με αφορμή τα 10 χρόνια λειτουργίας της Leroy Merlin στην Ελλάδα, η Another Circus ανέλαβε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της καμπάνιας των γενεθλίων της εταιρείας, με τίτλο «Γίνε Κομμάτι της Γιορτής ...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Digital / New Media

28/6, 16:32
Η Pollen για το Ούζο Πλωμαρίου Ισιδώρου Αρβανίτου
Η Pollen, μετά το Kalamaraki Day, δημιουργεί ξανά για το Ούζο Πλωμαρίου Ισιδώρου Αρβανίτου.

Public Relations

26/6, 17:21
Στη JWT Athens ο ελληνικός καφές Bravo
Στη JWT Athens ανέθεσε η JDE την καμπάνια επικοινωνίας του ελληνικού καφέ Bravo.

Market Research

19/6, 17:20
Αναπτύσσεται το λιανεμπόριο σε Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη
Η GfK, σε νέα της μελέτη σχετικά με το λιανεμπόριο σε 32 ευρωπαϊκές χώρες, εξετάζει την αγοραστική δύναμη, τη δαπάνη του πληθυσμού στο λιανεμπόριο, τον πληθωρισμό, την αποδοτικότητα των πωλήσεων ανά π...

Μόνιμες Στήλες

28/6, 08:07
#2 Τι είναι λοιπόν τα Behavioral Economics;
Οι περισσότεροι από μας διδαχθήκαμε τις αρχές της κλασσικής οικονομικής θεωρίας, σύμφωνα με την οποία ο άνθρωπος είναι ένα απόλυτα λογικό ον που προσπαθεί σε κάθε περίπτωση να μεγιστοποιεί το όφελός τ...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Μπίρα: Η κατηγορία που «αφρίζει» από δημιουργικότητα και νέες προτάσεις

Σε μία από τις πλέον δραστήριες κατηγορίες στα καταναλωτικά προϊόντα, έχει εξελιχθεί η κατηγορία της μπίρας. Με τον ανταγωνισμό να «ακονίζει» τη φαντασία και με τα insights για τα ζητούμενα των καταναλωτών να αλλάζουν τα δεδομένα, οι εταιρείες επενδύουν στην καινοτομία, εμπλουτίζουν το portfolio τους με νέες προτάσεις και εκσυγχρονίζουν το προφίλ των brands τους, απευθυνόμενες στο σύγχρονο lifestyle των ενδιαφερόμενων κοινών.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778